BYLA PŘEDSTAVENA NA ŽENEVSKÉM AUTOSALONU V ROCE 2003. VŮZ MĚL PŘEPLŇOVANÝ ČTYŘVÁLEC O OBJEMU 2 LITRŮ OD AUDI. VŮZ BYL POPRVÉ NASAZEN V POLOVINĚ SEZONY 2003 NA NĚMECKÉ RALLY KDE ANI JEDEN VŮZ NEDOJEL. VOZY NEDOJEŮLI ANI VE FINSKU A TAK PRVNÍ DOKONČENOU RALLY SE STALA AŽ AUSTRALSKÁ RALLY 2003.
SEZONA 2004 – VŮZ SE ÚČASTNIL SEDMI RALLY. ACROPOLIS – NEDOJEL ANI JEDEN VŮZ, FINSKO – 6.MÍSTO, 7.MÍSTO A 12.MÍSTO, NĚMECKO – 7. MÍSTO A 11.MÍSTO, VELŠSKÁ RALLY – 22.MÍSTO, SARDINIE – ANI JEDEN VŮZ NEVIDĚL CÍL, KORSIKA – 8.MÍSTO A 9.MÍSTO A KATALÁNSKO – 9.MÍSTO A 11.MÍSTO.
V SEZONĚ 2005 ŠKODA MOTORSPORT PŘEDSTAVILA PRO MEXICKOU RALLY NOVOU EVOLUCI NAZVANOU EVO2. PO TÉTO SEZONĚ SE Z MISTROVSTVÍ SVĚTA TOVÁRNÍ TYÝM STÁHL.
TECH.ÚDAJE
MOTOR BYL 2 LITROVÝ ČTYŘVÁLEC O VÝKONU 300 KONÍ. PŘEVODOVKA BYLA ŠESTISTUPŇOVÁ A MAX. RYCHLOST BYLA 210 KM/H.

https://skoda-ms.s3.amazonaws.com/2017/08/2007-rallye-deutschland-20-kopecky.jpg