FAVORIT SK. A,N,H

FAVORIT SK.A – BYL POPRVÉ PŘEDSTAVEN NA POSLEDNÍM ZÁVODĚ MS NA RAC RALLY 1989 VE ŠPANĚLSKU. PRVNÍM STARTEM BYLA HANKI RALLY VE FINSKU – DOMÁCÍ JEZDEC KALEV AHEM S NÍM ZVÍTĚZIL. VŮZ ZÍSLAK ŘADU CENNÝCH VÍTĚZSTVÍ VE SVÉ TŘÍDĚ.

K POHONU POUZE PŘEDNÍ NÁPRAVY SLOUŽIL ČTYŘ VÁLEC O OBJEMU 1,3 LITRU, VÝKON DOSAHOVAL 105 KONÍ. VŮZ BYL VYBAVEN PĚTISTUPŇOVOU PŘEVODOVKOU. MAX. TYCHLOST BYLA 170 KM/H A ZTYCHLENÍM 10 SEKUND. ZÁVODIL I NA OKRUZÍCH V PROVEDENÍ L/A.

ŠKODA FAVORIT SKUPINY A






FAVORIT SK.N – BYL UPRAVEN PR SK.N VE ŠKODĚ MOTORSPORT V ROCE 1990. NA ROZDÍL OD SK.A DOVOLOVALY PŘEDPISY JE MINIMÁLNÍ ZÁSAH DO KONSTRUKCE VOZIDLA. VÝKON MOTORU BYL 49,8 KW A MAX. RYCHLOST BYLA KOLEM 150 KM/H. PŘEVODOVKA JE PĚTISTUPŇOVÁ UPRAVENÁ.

ŠKODA FAVORIT SKUPINY N

FAVORIT SK.H – BYL URČEN PRO ZÁVODY NA OKRUZÍCH. VŮZ MÁ ČTYČVÁLCOVÝ MOTOR O OBJEMU 1,6 LITRU VÝKONEM 123 KW A MYX. RYCHLOSTÍ 240KM/H.

ŠKODA FAVORIT SKUPINY H
http://favoritpage.webzdarma.cz/zavodni01.jpg